Waar sta je en waar wil je staan?

WEET JIJ WAAR JE STAAT OVER VIJF JAAR? OF OVER DRIE JAAR? EN WAAR STA JE OVER ÉÉN JAAR? HOE JE BEDRIJF ZICH ONTWIKKELT EN WELK VERSCHIL JIJ VOOR JOUW KLANTEN MAAKT? ALS ONDERNEMER WIL JE GRIP HEBBEN OP DIE ONTWIKKELING. DIT DOE JE DOOR JEZELF TE KENNEN, DE MARKT TE KENNEN EN WETEN WAAR JE NAARTOE WILT. RESULTAAT TELT! DAAR ZIJN WE ONS BIJ BURO BAM! ZEKER VAN BEWUST.

Wij staan bekend als een jong creatief buro die op daadkrachtige wijze dagelijks werkt aan de mooiste middelen, van huisstijl tot website, folder en brochure. We zijn verantwoordelijk voor campagnes die mensen in beweging zetten, die mensen raken. Wij weten hoe je jouw verhaal het beste vertelt en uiteindelijk verkoopt. Dit zijn we, het zit in ons DNA en daarom zullen we dit altijd blijven doen.

Maar daarnaast kijken we graag verder dan de website die we voor je maken, of de nieuwsbrief die er moet komen. We zetten graag een stap extra om samen te kijken hoe je op een unieke manier business kunt genereren en verder kunt groeien als organisatie en als ondernemer.

Voor echte groei en ontwikkeling moet je alle facetten van je organisatie optimaliseren, niet alleen je communicatiestrategie, maar ook je HRM, je financiën.

Daarvoor hebben we een breed netwerk van professionals om ons heen verzameld waarmee we ons dienstenaanbod nog beter kunnen toespitsen op de vragen van ondernemers waar wij dagelijks mee aan tafel zitten. BAM! Groeikracht voor ondernemers die er meer uit willen halen!

Weet jij waar jouw groeikracht zit? We organiseren een paar keer per jaar kennissessies en workshops om te inspireren en om vast enkele handvatten mee te geven om je nog steviger als organisatie en als merk neer te zetten.

Direct aan de slag? Plan een BAM! Groeikracht Brainstormsessie!

BAM! Groeikracht brainstorm

Een brainstorm van 2 uur die we tenminste ieder kwartaal herhalen, maar die we ook twee maandelijks kunnen inplannen.

1. In het eerste deel blikken we terug op de afgelopen periode. Wat heb je gedaan met je marketing en hoe is de ontwikkeling geweest.

2. Het middelste deel is de brainstorm waar we alle mogelijke opties om de doelstellingen te behalen verzamelen.

3. In het laatste deel maken we keuzes uit de brainstorm en vertalen we de ideeën naar concrete stappen die we in het komend kwartaal/de komende periode uitvoeren.

Een volgende Groeikracht Brainstorm begint weer met de evaluatie van deze concrete stappen. Wanneer het meerwaarde heeft zal één van onze partners uit ons netwerk aansluiten voor advies en aanvulling om tot echte groei te komen.

Groeikracht